Małopolska poza utartym szlakiem – konkurs dla branży turystycznej

Celem konkursu jest pokazanie, że sezon turystyczny w Małopolsce trwa cały rok! Wygraną w konkursie jest kampania promocyjna o ogólnopolskim zasięgu. Żeby móc wygrać wystarczy przedstawić swoją ofertę, w oryginalny sposób – najciekawsze nagrodzimy ogólnopolską kampanią reklamową na Facebooku, Instagramie oraz stronie internetowej visitmalopolska.pl.

Co dokładnie trzeba zrobić, żeby wygrać?

Opublikować post na branżowej grupie na Facebooku Małopolska branża turystyczna – poznajmy się! oznaczając go nagłówkiem „Zgłoszenie konkursowe” i zaprezentować w nim swoją ofertę turystyczną opracowaną w oparciu o współpracę sieciową dwóch lub większej liczby przedsiębiorców z województwa małopolskiego. Przedstawić nam zalety swojej oferty w formie krótkiego (max 1000 znaków) opisu – najbardziej interesują nas „lokalne smaczki” i atrakcje spoza utartych szlaków. Do opisu można dodać film promocyjny (max 2 minuty), zdjęcia lub prezentację multimedialną. Do zgłoszenia należy dodać również swoje dane kontaktowe oraz linki do strony www lub profilu FB (jeśli takie posiadacie).

Jakie dokładnie są nagrody i zasady konkursowe?

Konkurs składa się z 3 etapów. W każdym etapie jury wyłoni 2 zwycięzców, którzy zaprezentowali najciekawsze oferty. Zwycięskie propozycje będą opublikowane i wsparte płatną, ogólnopolską promocją na naszych profilach na FacebookuInstagramie oraz na stronie internetowej visitmalopolska.pl (szczegóły w regulaminie).  Pierwszy etap rozpoczął się 2 października i trwa do 15 października.

——————————————————

Konkurs jest częścią kampanii Małopolska. Poznajmy się realizowanej przez Województwo Małopolskie i Małopolską Organizację Turystyczną. Kampania skierowana jest do wszystkich mieszkańców Polski oraz osób mieszkających w Małopolsce – do lokalnych. Lokalni nie tylko mogą lepiej poznać swoją okolicę, ale także polecić swoje ulubione miejsca i podzielić się nimi z innymi. Na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl każdy może zgłosić swoje propozycje nieoczywistych atrakcji Małopolski. Kampania ma na celu aktywizację mieszkańców Polski do realizacji podróży turystycznych do Małopolski oraz ukazanie regionu jako idealnego miejsca do wypoczynku w duchu „slow”, czyli niespiesznego, uważnego podróżowania. Podkreśla również bezpieczeństwo – Małopolska jest liderem w skali kraju co do liczby obiektów posiadających certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej „Obiekt bezpieczny higienicznie”.

 

www.malopolska.pl


20 października 2020
15 października 2020
14 października 2020